ילדים לא מגיעים עם "הוראות הפעלה". בספר זה נמצאות הוראות ההפעלה שאתם זקוקים להן.



על הספר "ילדים זה שמחה":
גידול ילדים מציב הרבה שאלות ואתגרים. ההורים צריכים לעזור לילד לגדול ולהתפתח ולא תמיד הם יודעים כיצד לעשות זאת.
בספר "ילדים זה שמחה" מוצגת ההתנהגות ההורית המומלצת בגיל הרך (מלידה עד גיל 6), שעוזרת למנוע קונפליקט ביחסי הורה־ילד, שמטפחת את תחושת המסוגלות של הילד ואת ביטחונו העצמי.
הגישה בספר היא שילוב של תיאוריות קלאסיותפסיכולוגיה חיובית, פסיכולוגיה התנהגותית קוגניטיבית ופסיכולוגיה שיווקית.

הספר  "ילדים זה שמחה" מכיל התייחסות לנושאים הבאים:
גמילה, הרגלי שינה, הצבת גבולות, השגת שיתוף פעולה, מריבות אחים/ילדים,תכונות אופי, דימוי וביטחון עצמי, פרידה, פחדים וחרדת נטישה, מוכנות לכיתה א'.

הספר יצא בהוצאת כנרת זב"מ דביר. 

הספר פורסם גם באנגלית בשם Empowered Parenting: Getting it Right without a Fight


חוות דעת:

"ד"ר אלי שגיא , שלום רב !
אני מבקשת להודות לך מקרב לב על ספרך " ילדים זה שמחה". תודה אין קץ על מקצועיות לעילא ולעילא בתחומים כה חשובים. ספרך הוא כמעט היחיד מסוגו, אשר סגנונו ותוכנו מתכתבים זה עם זה באופן מעורר הערכה רבה. פנייתך להורים ולאנשי המקצוע כאחד מעוררת השתאות. תודה רבה !"
אורית , אחות טיפת חלב .


"במשך שבוע עקבנו אחרי העצות שבספר ילדים זה שמחה... המריבות בנושא אוכל פסקו ושלווה יחסית שררה"

חמוטל לוין, מגזין טיים אאוט.

"הספר ילדים זה שמחה מומלץ להורים טריים שמחפשים את דרכם וגם להורים אינטאיטיבים שמבקשים אישור מקצועי פסיכולוגי לתחושות הבטן שלהם.

נירה דישי, מגזין "הורים וילדים"


"ד"ר שגיא מציג בספר ילדים זה שמחה התנהגות הורית מומלצת למניעת קונפליקטים ולטיפוח תחושת המסוגלות של הילד וביטחונו העצמי".

.ידיעות אחרונות


"הספר מדהים. נוגע בכל נקודה ונקודה בנוגע לגידול ילדים. כתוב בצורה עניינית והומוריסטית במידה. אני אמא לשני ילדים קטנים ועושה רושם שהמתוק והמתוקה שלך דומים מאוד בהתנהגותם למתוק ולמתוקה שליה, ולמתוקים של כולנו בכלל".

צ.ל.

"רכשתי את הספר ילדים זה שמחה ואני חייב לציין שהוא כתוב מעולה, סוף כל סוף מישהו כותב ספר בצורה ברורה ופשוטה. בלי פילוסופיה מיותרת והמון טיפים פרקטיים שכל אחד יכול ליישם בקלות."

אבא לשלושה ילדים.


"ספר מצוין!! יש לי לא מעט ספרים בבית וזה בהחלט ספר מעשי ופרקטי. כותב בצורה הכי פשוטה מה לעשות. נעזרתי בו כאשר התחלתי עם בני הקטן בגמילה מחיתולים מוקדם מידיי וזה פשוט פעל נהדר. הספר כתוב בצורה נעימה ולעיתים מצחיקהזה מתאר בדיוק את המציאות אותה אנו חווים עם הילדים. אני ממליצה בחום.

א.ש.


"בהחלט ספר לעניין. אהבתי במיוחד את סיפורי המקרה האישיים של המחבר עם ילדיו ושל מקרי הקליניקה. איך שהוא הדברים עוברים כאמיתיים יותר מאשר בספרים אחרים שקראתי. מנסיון, הדברים עובדים (גמילה מחיתולים מבקבוק וכו') ובהחלט מחדד לנו נקודות למחשבה ופעולה.

ר.ס.